Orderentry

Klanten kunnen naar Tel Sell bellen om bestellingen te plaatsen. Personeel van Tel Sell kan op handige wijze deze bestelling opnemen, door stap voor stap de op maat gemaakte orderentry applicatie te gebruiken.

Deze applicatie is optimaal geïntegreerd in het systeem van Tel Sell. Zo kunnen producten makkelijk gezocht en toegevoegd worden aan een intern winkelmandje. Kosten worden in een duidelijk overzicht getoond. 

 

Enkele opties:

  • Producten toevoegen en verwijderen
  • Bijbehorende upsales makkelijk te vinden
  • Nieuwe klanten toevoegen door makkelijk op adressen te zoeken
  • Bestaande klanten bewerken en opvragen
  • Verschillende betaalmethodes, actief of niet afhankelijk van product en/of land
  • Creditchecks
  • Opslaan en opvragen van bestaande bestelprocessen
  • Duidelijke foutmeldingen voor medewerkers
  • Nummers zijn makkelijk op te slaan indien veel klanten bellen
  • Klanten terugbellen, redenen van klanten te noteren

Meer informatie over Tel Sell en de orderentry applicatie staat beschreven in de referentiecase Tel Sell.